نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان ۹۲
نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان ۹۲

نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان ۹۲

 

امسال نیز همچون سال های گذشته گروه صنعتی انصار در نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی استان اصفهان شرکت نمود. در ادامه گزارش تصویری این نمایشگاه را مشاهده خواهید نمود.
در غرفه گروه صنعتی انصار که در سالن نقش جهان واقع گردیده بود دیگ بخار ۴ تن در ساعت، دیگ روغن داغ  ۱٫۵ میلیون کیلوکالری در ساعت، دیگ آبگرم ۸۰۰ هزار کیلوکالری در ساعت و سختی گیر های مغناطیسی به نمایش گذاشته شد. (لازم به ذکر است این دیگ بخار چهارمین بویلری است که به سفارش شرکت ظریف مصور  طی یک سال گذشته ساخته شده و نشانگر رضایت این شرکت از محصولات تولیدی انصار است.)

غرفه دیگر گروه صنعتی انصار در فضای باز جنب ورودی سالن شیخ بهایی واقع گردید بود که در آن فیلتر شنی به قطر ۲٫۵ متر، سختی گیر دوبلکس به ظرفیت یک میلیون گرین، فیلتر شنی مبدل دار به قطر ۹۰ سانتی متر و یک عدد کپ به ضخامت ۲۵ میلی متر به نمایش گذاشته شد. ( لازم به ذکر است این شرکت توانایی پرس و لبه کشی کپ تا ضخامت ۳۰ میلی متر و قطر ۵ متر را دارا می باشد.)
غرفه فضای باز گروه صنعتی انصار

گروه صنعتی انصار همچنین با تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی مکرر از طریق رادیو صدای نمایشگاه حضور خود در این نمایشگاه را پر رنگ تر نموده بود.

بیلبورد ورودی نمایشگاه اصفهان

بیلبورد پارکینگ نمایشگاه اصفهان

از نکات قابل توجه این نمایشگاه استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان و همچنین افزایش تعداد شرکت های مشارکت کننده در نمایشگاه بود.

استقبال چشمگیر از نمایشگاه تاسیسات اصفهان و غرفه انصار

امید است توانسته باشیم رضایت بازدیدکنندگان عزیز را در این نمایشگاه فراهم نموده باشیم.

 

۲ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

نظرات شما پس از تایید، در سایت قرار می گیرد. پست الکترونیک شما در سایت نمایش داده نمی شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.